Po bardzo krótkim odpoczynku i szybkim serwisie bolidu znowu wyruszyliśmy na kolejne zawody. Tym razem były to Formula Student EAST na legendarnym Hungaroringu na Węgrzech, a zaraz po nich Formula Student Germany na torze Hockenheimring. Obie edycje należały do zdecydowanie najtrudniejszych w sezonie, a udział w nich brała sama europejska czołówka. Zawody na Węgrzech były dla nas szczególnie wyjątkowe, ponieważ jako jedyne w tym sezonie, odbywały się całkowicie stacjonarnie, a my mogliśmy zabrać ze sobą ponad 30 członków drużyny. Dzięki temu mniej doświadczeni koledzy z zespołu mogli nabrać cennego doświadczenia, a nowi kierowcy wystartować po raz pierwszy w rywalizacji. Dlatego tym bardziej cieszy nas 5. miejsce w klasyfikacji generalnej podczas tych zawodów! Kolejny raz udowodniliśmy, że należymy do grona najlepszych.
Prosto z Węgier, zahaczając jedynie o Wrocław, udaliśmy się na FS Germany. Kolejne zawody i kolejne potwierdzenie tego, jak dobrze zbudowany jest tegoroczny bolid. Świadczy o tym zdobyte 3. miejsce w Skid Padzie. Przy tak wyrównanym poziomie o miejscach w poszczególnych konkurencjach decydowały niuanse. Nie sposób także wyeliminować drobnych problemów, głównie technicznych. Ostatecznie zajęliśmy bardzo wysokie, 10. miejsce, tym samym powtarzając swój sukces sprzed lat. W porównaniu do innych edycji pozycja może wydawać się odległa, jednak na tak wymagających zawodach, jest to świetny wynik.
A tutaj szczegółowa klasyfikacja:
FS EAST
OVERALL – 5.miejsce
Skid Pad – 4.miejsce
Endurance – 5.miejsce
Acceleration – 7.miejsce
Efficiency – 7.miejsce
Design Engineering – 7.miejsce
Autocross – 9.miejsce
Cost and Manufacturing – 14.miejsce
Business Presentation – 22.miejsce
FS Germany
10. miejsce – klasyfikacja generalna
3. miejsce – Skid Pad
10.miejsce – Acceleration
10. miejsce – Endurance and Efficiency
10. miejsce – Engineering Design
12. miejsce – Business Plan Presentation
15. miejsce – Cost and Manufacturing
15. miejsce – Autocross